כשאומרים שאתה בחופשה באירופה, אנשים רבים חושבים על וילנה, ליטא. כאן ביליתי את יום הולדתי והכנתי את רשימת הפעילויות המובילות שלי בווילנה. כאן ברצוני לשתף כמה מהדברים הייחודיים ביותר שתוכלו לעשות במהלך החופשה שלכם או אפילו רק בעיר עצמה. הראשונה תעסוק בדברים שעשיתי באחת מערי הבירה הפחות מוכרות בליטא, הבירה.

לאחר שהגעתי לווילנה, ליטא, נסעתי באוטובוס קצר למרכז העיר וגלישת ספה בלילה הראשון.

אם אתם מחפשים חוויה אותנטית, קבבים הם אחת הפעילויות הטובות ביותר בווילנה. הערך הוא פנטסטי ובהחלט אמור להיות ברשימת ה"פעילויות "שלך בליטא.

עם כל כך הרבה מה לראות ולעשות

העיר העתיקה של וילנה היא גולת הכותרת של הטיול שלנו לעיר. אם אתם נוצרים זה חובה – בקרו במקום לבקר בו וזה בהחלט גולת הכותרת בטיולכם לבלטי. קתדרלת וילנה היא אחד הבניינים הקדושים החשובים בליטא ואין שום סיבה שלא לכלול אותה במסלול הווילני שלכם. מה דעתך על הדברים שאתה יכול לעשות בוויל ניסיוס ומה הדברים האהובים עליך?

וילנה היא מקום מהנה, בו תוכלו להכיר את ההיסטוריה, התרבות, ההיסטוריה והתרבות של ליטא ואנשיה. יש הרבה מקומות לבקר בהם – כמו העיר העתיקה, מרכז העיר והעיר העתיקה של ויל ניסיש.

רוב הפעילויות בווילנה מתקיימות בעיר העתיקה וסביבתה, אך גם באזורים אחרים של העיר, כמו העיר העתיקה ומרכז העיר.

אם אתם מעוניינים בהיסטוריה

תוכלו לבקר גם במוזיאון הלאומי הליטאי של וילנה, הממוקם למרגלות ההר, ואם אתם מעוניינים בהיסטוריה, תוכלו לצאת לטיול יום לדרוסקינקאי. אם אתם תוהים מהן הפעילויות הטובות ביותר בווילנה בחורף ובקיץ, צאו לטיול יום לדרוסקינק איי. ההמלצה האחרונה שלי, אם אתם בליטא, תהיה לצאת לטיול יום לטרקאי מווילנה. הקפד לעשות זאת לפני שתצא לדרך לטביה, מכיוון שזה אחד המקומות האהובים עלי בלטביה.

המוזיאון הקסום הזה

הוא אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בווילנה אם אתם רוצים ליהנות. אם יש לכם רק כמה ימים לבקר בליטא ואתם יכולים לבלות סוף שבוע רק במוזיאון הלאומי הליטאי, או אם זמנכם בבירת ליטא מוגבלת, גם ביקור בטירת האי הוא דבר טוב. לבסוף, למרות שהיה לי העונג לבקר בליטא מספר ימים בלבד, ליטא היא עדיין מקום לבקר בו.

בעוד שאנשים רבים חושבים שלוקח יום אחד בלבד לראות את כל העיר בווילנה

הייתי ממליץ להשקיע שלושה ימים כדי להפיק את המרב מבירת ליטא. אם זה לא מספיק, תוכלו גם לשקוע בהיסטוריה של וילנה וליטא על ידי קריאת מדריך, ביקור במוזיאונים או סיור מודרך בווילנה על ידי מדריך מקצועי. למרות שהעיר העתיקה של וילנה היא המקום שמושך הכי הרבה תיירים, אנו ממליצים לחקור עוד מהעיר היפה הזו.

אם אתם מעוניינים בהיסטוריה של ליטא ומזרח אירופה

עליכם בהחלט לבקר במוזיאון הק.ג.ב בווילנה. המוזיאון הלאומי של ליטא הוא ביקור חובה לכל המתעניינים בהיסטוריה של ברית המועצות ולכל המתעניינים בהיסטוריה של לטביה, אסטוניה, לטביה וליטא.

במקום תערוכות וסיורים, המוזיאון מורכב מסדרת גלריות עם מגוון חפצים וחפצי אמנות מההיסטוריה של ברית המועצות ומזרח אירופה. תוך שעתיים בלבד תוכלו לקבל סקירה כללית על ההיסטוריה של וילנה וליטא.

המדריכים שלנו תמיד מוכנים לתת לך המלצות ותובנות מקומיות שיעזרו לך לחקור את וילנה וליטא

כאן תוכלו למצוא את כל מה שלמדתם על העיר, מהדברים הטובים ביותר לעשות בווילנה, כמה נהדר לילדים להסתובב, איפה להישאר, מה לאכול ואיך לשכוח. אנו גם נמצאים בווילנה, אז תסתכל על כמה דברים ייחודיים שאתה יכול לעשות בעת ביקור בעיר השנייה בגודלה בליטא. מידע נוסף על הדברים המעניינים והמעניינים בליטא ורשימת הדברים "הטובים ביותר" שתוכלו לעשות בוויל ניוס וסביבתה, ניתן למצוא בבלוג שלנו.

כאן תמצאו כמה מהפעילויות הייחודיות ביותר בווילנה ותראו כמה דברים טובים מאוד שעשינו ואנחנו מקווים שימשכו את העניין שלכם

ספר זה מיועד לאלה המחפשים דברים מעניינים ומעניינים יותר בליטא ולדברים חריגים יותר לעשות בווילנה ובסביבתה. המדריך כולל רשימה של כמה מהיעדים הייחודיים ביותר לביקור, וכן כמה טיפים למקומות הטובים ביותר לבקר בהם והמלצות לדברים "ייחודיים" יותר לעשות.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בליטא מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על וילנה!