המטיילים מפונקים לבחירה בכל הנוגע לאטרקציות באירופה, ולכן לעתים קרובות מתעלמים מהעיר הליטאית וילנה. בדרך כלל תגלה שהמקום הטוב ביותר בווילנה הוא המקום שנותן לך גישה לעיר העתיקה, בה נמצאים כל כך הרבה מראות העיר. זה אומר שווילנה נגישה במידה רבה, גם אם אתה נשאר רק יומיים-שלושה. אם אין לכם זמן, תוכלו להישאר בווילנה באוטובוס תיור ולהאזין להיסטוריה של העיר בזמן שאתם מטיילים. אוזופיס יכול להגיע לכל המראות המרכזיים של בירת ליטא, מהעיר העתיקה וממרכז העיר העתיקה, ותוכלו ללכת ללא תשלום מעל מעבר וילנה. תוכלו גם לקחת אחד מהאוטובוסים הללו שתקבלו טיפ (לרוב כ -5 יורו).

אם אתם מעוניינים בהיסטוריה

תוכלו לבקר גם במוזיאון הלאומי הליטאי של וילנה, הממוקם למרגלות ההרים ואחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בליטא, כמו גם במוזיאון הלאומי הליטאי. אם אתם נוצרים, יש כמה מקומות שחובה לבקר בהם, ואלה: הכנסייה הנוצרית, העיר העתיקה ומרכז העיר העתיקה. ישנם מקומות מהנים רבים לבקר בתוך ליטא ומחוצה לה, כמו מוזיאונים, גלריות, בתי קפה, מסעדות, חנויות, ברים ומסעדות בווילנה.

וילנה

הבירה, היא המקום המתוייר ביותר בליטא, נגיש בקלות מכל היעדים הגדולים באירופה וטיול יום שאסור להחמיץ. למרות שערים גדולות אחרות כמו קובנה, לובליאנה, קרסנודר וקלייפדה מאפילות עליה, היא גם מקום נהדר לטיולי יום, במיוחד בחודשי הקיץ והחורף.

אם אתה תוהה מה לעשות בחורף ובקיץ בווילנה, צא לטיול יום לדרוסקינקאי. גם אם אתה מבלה רק סוף שבוע בליטא, כאשר זמנך בבירת ליטא מוגבל, ביקור בטירות האי הוא כנראה הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות בתקופה זו.

אם אתם מחפשים מקומות מעניינים בווילנה

כדאי לכם לשקול ביקור בקרויצברג. אם אין לך מכונית, אתה יכול לצאת למספר טיולים לאזור זה לטיול יום לווילנה. חשוב שלא יהיה לך מספיק זמן כדי להפיק את המרב מזמנך בליטא, אך מספיק כדי לעקוב אחר המסלול.

השתמש במסלול למטה כדי ליצור את רשימת הדליים שלך בווילנה עם רשימת המקומות המעניינים והמעניינים ביותר בעיר, כמו גם כמה טיפים וטריקים לטיול שלך.

מסלול זה מלא פעולה ומנוהל בצורה הטובה ביותר בווילנה, בירת ליטא ואחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם.

ראינו הרבה מווילנה, במיוחד העיר העתיקה היפה המוגנת על ידי אונסק"ו, אבל ביקרנו גם במרכז העיר ובאזורי התיירות הפופולריים ביותר בליטא.

העיר העתיקה מלאה בהרבה דברים לעשות ולראות

מה שהופך אותה לאחד היעדים התיירותיים הפופולאריים ביותר בליטא. אם אתם מטיילים דרך אירופה בתקציב, גם אם לא, אנו ממליצים לכם לבקר בחנות IKI בווילנה. העיר העתיקה היא מקום טוב להישאר מכיוון שיש בשכונה כל כך הרבה הוסטלים ומלונות זולים, ולכן נשארנו בווילנה בתקציב שלנו.

המלונות הטובים ביותר בווילנה הם אם ברצונכם להישאר בעיר העתיקה עצמה, אך אם גולת הכותרת של היוקרה היא מלון גרנד קמפינסקי ויל ניוס, עליכם לעשות זאת.

הכנסייה נמצאת כעת בשיפוץ, אך המראה שלה לא מתייאש ממנה. הארמון אינו מקורי, ומכאן ההצעה לא לטרוח להיכנס.

קתדרלת וילנה

היא המבנה המקודש החשוב ביותר בליטא, לכן הקפידו לקחת אותה לסיור בווילנה. אחרי כמה ימים בעיר, יש לך מספיק זמן לחוות את וילנה במיטבה. נצלו את כל האוצרות הנסתרים ובקרו בכל הפעילויות ותעדו הכל במקום קריר בעירכם. אתה יכול לחוות את ויל ניוס בלילה, אבל אתה צריך לבוא בזמן הנכון של היום כדי לישון טוב ולעשות כמה שעות.

וילנה עדיין מתפתחת, אבל כשאתה מגיע לשם אתה צריך מדריך ואתה צריך לתכנן את הטיול שלך מראש.

המשך לקרוא מסלול מפורט בווילנה העוקב אחר המקומות הטובים ביותר לביקור, שנכתב על ידי דניאל ואילונה מ- Top Travel Sights. הנה גרסה מרוכזת של המדריך שלנו, המכיל רשימה של דברים נפלאים לעשות, לאכול, לעשות ולראות בווילנה בחינם.

אם אתם מחפשים את הדרכים הטובות ביותר לבקר בווילנה בהפסקה הקצרה שלכם, זה המקום בשבילכם. מחוץ לבירת ליטא יש מספר דברים יוצאי דופן, כמו במרכז העיר, ויש הרבה מסעדות וברים טובים, כמו גם מבחר רחב של חנויות ומסעדות.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בליטא מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על וילנה!