מהבירה וילנה ועד ליריקה הקורונית, ג'וש פרי וודארד לוקח אתכם לביקור משרוקית בכמה מהמקומות הטובים ביותר לביקור. בילינו ארבעה ימים בליטא כדי למצוא אוכל ליטאי אותנטי בתקציב נמוך עד בינוני. לאחר ביקור לגילוי העיר, ריכזנו עבורכם רשימה של פעילויות בווילנה, ליטא ובסביבתה. להלן שבעה דברים שתוכל לעשות אם תבקר בווילנה (בירת ליטא) תמורת פחות מ -100 דולר.

שלוש ערים מרכזיות הן ורשה בפולין, מוסקבה ברוסיה וילנה בליטא, שם תוכלו לבקר בכמה מהמראות. שכרו אופניים וחקרו את עיירת הספא נידה בעודכם משקיפים על הלגונה הקורונית בגבול (ליטא גובלת בקלינינגרד ברוסיה).

נסענו לסוקולקה, שם נולד סבא רבא שלי, ואז לבלארוס, שם נולד סבו. ואז חזרנו לווילנה, בירת ליטא והעיר השנייה בגודלה במדינה.

המכונה "רומא של הצפון" או "ירושלים של ליטא", לווילנה אין הרבה מן המשותף עם רומא, שלא לדבר על ערים אחרות באזור כמו קרקוב, קרסנודר וקלייפדה בפולין.

ישנם הרבה מוזיאונים מעניינים בווילנה

אך המרגש ביותר הוא בהחלט מוזיאון קורבנות רצח העם. מלבד שורשי ההיסטוריה הסובייטית, הוא מציע משהו לכל המטיילים. תוכלו לערוך טיול יום מאורגן ל Anyksciai Vilnius, הכולל טיול במרכז העיר, שבילי הליכה וביקורים במספר מוזיאונים ואתרים היסטוריים. ומחוץ לווילנה, ישנם מספר מוסדות חינוך בהם תוכלו ללמוד על המורשת התרבותית והאמנותית של המדינה, כמו מוזיאון האמנות והאדריכלות.

וילנה היא קטנה, אך יש בה אלמנטים שכדאי לחקור, כמו מרכז העיר, המרכז ההיסטורי של המדינה והעיר העתיקה קובנה.

וילנה משתרעת מעבר לעיר העתיקה ואין מחסור בבתי קפה, אז עיין במדריך שלנו כדי ללמוד עוד על המקומות הטובים ביותר לשתייה בעיר. שמענו הרבה על ביקור בליטא, כמו האוכל הטוב, הנוף היפה וההיסטוריה של המדינה.

אבל אתה צריך רק 3 ימים בווילנה

כדי לקבל את החוויה המלאה ואנחנו נראה לך איך זה עובד. הנה הסיור בן 3 הימים לווילנה, המלא בדברים הטובים ביותר לעשות בווילנה ובסביבתה, ממקום לינה לאוכל ושתייה. אם אתה מתחיל ללמוד שפה מסוימת, ייתכן שתהיה מעוניין לדעת שהמילים שאתה לומד על וילנה יעזרו לך מאוד, לא משנה באיזה מסלול תעבור. השתמש במסלולים למטה כדי ליצור את רשימת הדלי של ויל ניוס ותכנן את הנסיעה בהתאם.

חקור את סיפורי וילנה שלא התגלו, את ההיסטוריה, התרבות, ההיסטוריה של העיר ואנשיה והמורשת התרבותית העשירה שלה.

למרות שבילינו את רוב שעות היום בחקר חלקים גדולים מווילנה ברגל

הנוף האווירי היה מסקנה ראויה לסיור שלנו. וילנה מציעה נקודות מבט רבות, אך הנופים המרהיבים ביותר של העיר הם אלה שתוכלו ללכת אליהם וממרכז העיר או להעביר בדרככם חזרה למלון או למשרד.

ליטא ממוקמת בשפלה כפרית עוצרת נשימה והיא בעיקר טיול יום – שייט בים הבלטי, המשולב באופן מסורתי עם לטביה ואסטוניה. מעט ידוע על ליטא, הגובלת באסטוניה, ליטא ורוסיה / בלארוס.

המסלול הבלטי נפתח על ידי PolskiBus בשנת 2015 וכעת ניתן לנסוע עם PolkiBus מוורשה לווילנה (רחוק יותר מריגה וטאלין) במחירים נמוכים יחסית

אוטובוס העיר קובנה 29 פועל באופן קבוע משדה התעופה למרכז, שם תוכלו לעבור לרכבת או אוטובוס בינעירוני לליטא. מסלול האוטובוס של מריאמפולה לוקח אתכם דרך מרכז העיר ואל לב הבירה, משם עוצרים בתחנה הרכבת והאוטובוס הבינעירוני 29.

Eurolines ו- ECOLINES מציעים יותר חיבורים ברחבי אירופה, ועבור יותר כיף בלטי, טיול לבירה הלטבית ריגה, שהיא אחד המקומות האהובים עלי בטיול זה.

במיוחד העיר העתיקה, היא מסודרת ומושכת, אך קשה לדמיין כיצד נראתה ריגה. ואכן, חלק גדול מווילנה כל כך נקי ומסודר שלא ניתן היה לדמיין אותו כגטו השומם של פעם, ואכן כך הוא. חלק גדול מהעיר עצמה נקי ומסודר יותר מאשר בתקופות קודמות, למעט כמה מבנים ישנים ומבנים עם היסטוריה.

הליכה ברחובות העיר העתיקה של וילנה

היא סוריאליסטית לחלוטין, וההליכה בהיסטוריה של סבי וסבתי הופכת משחור ללבן. אני חושב שרוב האנשים מבינים מסיור משפחת השורשים בליטא ובפולין שהם לא יכולים לראות את אותו הדבר אחרי שהמשפחה עוזבת.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בליטא מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על וילנה!