וילנה היא בירת ליטא, מושכת אליה מיליוני מבקרים מדי שנה ומוקד סחר, חינוך ובידור. יתר על כן, וילניוס היא גם עיר אוניברסיטאית מלאת צעירים ושיפרה את סיכויי המחתרת החריגים שלה עם מועדונים כמו סאטה, המושכים סטודנטים צעירים ואופנתיים המשתוקקים להכיר אנשים חדשים ולהראות להם מה באמת וילניוס. אני כותב את זה ככל שהזמן נגמר בחיי הלילה של וילנה.

אם אתם מחפשים רחוב במרכז וילנה שדומה לרחבת ריקודים בלילה ומשמש מקום מפגש עבור אנשים שונים

זה המקום להיות בו. מכיוון שמדובר ברחוב קצר וברים ומועדונים קרובים זה לזה, קל לעבור ממועדון אחד למשנהו במהלך הלילה. אף על פי שלווילוס גייטב הוא בדרך כלל אזור די תוסס, כיכר הרחוב הזו היא גם אחד המקומות הטובים ביותר לפגוש את בנות וילניוס.

אם התמזל מזלכם לקבל הזמנה לדירתה של אנה מעשה

תוכלו לחוות את חווית המועדון הטובה ביותר בווילנה. תיהנו מהזמן שלכם כאן, שתו כוס קפה והתעטפו במקומות הטובים ביותר שלנו לפגוש בנות בליטא. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על מועדוני הלילה והמועדונים הפופולריים ביותר במרכז העיר וילנה, עיין ברשימת מיטב הברים, המועדונים, המסעדות, הברים והמסעדות בעיר הבירה ובסביבתה.

בווילנה תמצאו את המקומות הטובים ביותר לחגוג וליהנות מחיי לילה נהדרים בברים האהובים עליכם

SkyBar במלון רדיסון בלו מציע נופים נהדרים של העיר העתיקה ומרכז העיר, כמו גם כמה ברים ומועדונים נהדרים. אם אתם מחפשים רובע עם חיי הלילה הטובים ביותר שיש לווילנה להציע, תאהבו את עיר הלילה נאוג'מיסטיס, בעוד שהעיר העתיקה מלאה בברים מהנים, במועדונים ובאוזופיס הידועים במסיבות הסודיות למחצה שלה.

אם אתם אוהבים בירה טעימה

תוכלו להתחיל את הערב שלכם בנומאדים, הנחשבת למבשלה הטובה ביותר בווילנה. אם אתם מעוניינים בחיי לילה ליטאים בקובנה, תאהבו את המשקאות שהברמנים מגישים בנוודים, ותוכלו גם לנסות כמה מהמסעדות והמשקאות הטובים ביותר במרכז העיר ובעיר העתיקה.

עד כמה שמו של המקום הזה יכול להיות מוזר, זה אחד ממועדוני הלילה הפופולאריים ביותר בווילנה, ולא רק מהסיבות הנכונות. מועדון לילה זה מועדון לילה מכל הסיבות הלא נכונות, אבל גם בגלל שהוא מקום נהדר לערב עם חברים.

סנטוריה, שפירושה ליטאית "סנטוריום", הוא הבר היחיד בווילנה עם מגוון רחב של ג'ינים. זהו גם אחד הברים היקרים ביותר בעיר, אך בהחלט שווה את הכסף.

המקום הזה נעים

מציע לכם בידור מלא והוא מקום מהנה להתחיל את הערב הכיפי שלכם. אם אתם מחפשים פעילויות לילה בווילנה, ביקור ב Alaus Biblioteka הוא אופציה נהדרת. מועדונים רבים נפתחים בשעות הבוקר המוקדמות, וילניוס מתעורר לחיים עם מוסיקה, ריקוד, מוסיקה וריקוד על כל צורותיו.

במחירים נוחים

Butas Uzupyje הוא אופציה נהדרת עבור מי שחי כמו המקומיים בווילנה אם אתה רוצה להרגיש כמוהם. וילנה היא יעד אידיאלי עבור כל אלה המחפשים יעד יפהפה, יוצא דופן ועשיר תרבותית. העיר העתיקה מלאה בכל כך הרבה דברים לעשות ולראות, מה שהופך אותה לאחד המקומות הטובים ביותר לשהות בווילנה וליהנות מחיי לילה נהדרים. לכל שכונה בליטא יש שמחה ייחודית להציע למבקריה, עם שכונות נהדרות ואזורים לשהות בהם.

הבחירה בין טאלין, ריגה ווילנה יכולה להיות משימה מרתיעה, שכן לכל עיר יש כל כך הרבה מה להציע. לכל אחת משלוש הערים יש הצעה ותרבות ייחודיים, כך שקשה להחליט לבקר בה, אך שלוש הערים מציעות הזדמנויות נהדרות עבור המטייל.

אם ברצונכם לנסוע רחוק יותר משבילי התיירים המוכים, אנו ממליצים על וילנה, ריגה וטאלין. אני ממליץ להישאר בעיר העתיקה ובאזור וילנה ולתת עצות לגבי המלונות, המסעדות, המלונות והמסעדות הטובים ביותר בשלוש הערים הללו לחיי לילה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בליטא מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על וילנה!