היה לי ביקור מהנה בווילנה בקיץ האחרון והופתעתי לגלות שליטא לא ידועה בדיוק בגן העדן הקולינרי שלה, שהגדיר את ציפיותיי מאותה מדינה. המטבח הבלטי לא יכול להיחשב לידידותי לטבעונות, קובנה היא עיר ידידותית לטבעונים. ליטא לאכול בכמה מהמסעדות הטבעוניות הטובות ביותר בווילנה ולמצוא סצנה טבעונית נפלאה. המטבח הליטאי, ליטא אולי שונה מעט מערים בלטיות אחרות, אך היא עדיין מקום נהדר לאוהבי המטבח הטבעוני.

בווילנה יש מספר גבוה להפליא של מסעדות נהדרות

אבל הן רחוקות מהאפשרות היחידה או הטובה ביותר. בדוק את רשימת המסעדות הטובות ביותר בווילניוס, החל מאוכל זול וכלה במטבח עילי. אנו מקווים שעזרנו לך לבחור את המסעדות בווילנה ומקווים להדגיש ולהציג כמה מהמלצותינו ל"מסעדות הטובות ביותר "בווילנה וסביבתה.

אם אתם רוצים לחקור את הבירה

כדי למצוא את המסעדות הטובות ביותר או לגלות מאכלים מקומיים אותנטיים, תוכלו לבחור את המסעדות המועדפות עליכם בווילנה. לחלופין, תוכלו פשוט להגיע לתצפית להתפעל מהנוף ולאכול באחת המסעדות האחרות בווילנה. אם אתם נמצאים בעיר רק זמן קצר ורוצים לטעום הרבה אוכל טעים במקום אחד, אז כדאי שתתחילו עם מטבח פתוח. אם אתם מבקרים בליטא בפעם הראשונה, אנו ממליצים על מספר לא מבוטל של מסעדות באזור וילנה, בין אם אתם רק רוצים ללמוד יותר על המטבח הליטאי המסורתי או ליהנות מארוחה מסורתית יותר. גם אם זה קיץ ואתה # היינו בווילנה רק חצי יום, או אם רצית לנסות את המספר הטוב ביותר ואת המסעדות הטובות ביותר בווילנה, זו אפשרות מצוינת עבורך.

אוכל ליטאי טעים

ואם אתם אוכלים בווילנה במזג אוויר חם, אולי תרצו משהו קל יותר לארוחת הצהריים. מסעדה ארגנטינאית עם מאכלים, תחובה בלב העיר, מרחק הליכה קצר ממרכז העיר. בילינו יום בליטא כדי לראות את כל מה שיש לווילניוס להציע ועדיין התרשמנו מאוד מכל זה.

חגיגנו כל הדרך ממרכז וילנה למרכז ובחזרה, עם מגוון מנות שונות ושירות טוב.

המטבח הפתוח של וילנה

הוא לא המקום היחיד ליהנות מהריגוש של ציד גורמה, אך חובה לכל הקוסמים שמסתובבים בליטא לעצור וללקק את האצבעות – וללקק מעדנים המוגשים במסעדות פופולריות ב ליטא. אם אתם רוצים להישאר קרוב למרכז ההיסטורי, זה אחד המקומות הטובים ביותר לשהות בו וילנה.

לקבלת כמה רעיונות כיצד לבלות את זמנך בעיר

קרא את המאמר שלנו על פעילויות בווילנה. מאכלים ליטאים וגילו אותו בקצב שלכם, בחרו מהסעיפים שלמטה. המקום הטוב ביותר לאכול ולשתות בווילנה יכול להיות בלב העיר, ממש ליד מרכז העיר העתיקה ובית העירייה העתיק. לצמחונים אין כאן מעט אהדה, אך אם אתם חובבי המטבח הליטאי המסורתי כמו קילבאסה, פוגודות, קימצ'י וקיבלה, המקום הזה בשבילכם. כאן תוכלו לאכול טוב, לא רק בגלל האוכל, אלא גם בגלל האווירה והאווירה.

אני באמת מקווה שבשבועות הקרובים נלמד עוד על מה שאתה יכול לעשות בווילנה כשאנחנו מבקרים בעיר הנהדרת הזו.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בליטא מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על וילנה!