אחת האפשרויות הטובות ביותר בווילנה היא לינה במלון יוקרתי בתקציב מוגבל. אתרי הזמנת המלונות הטובים ביותר עבור מלונות בווילנה, ליטא ובסביבתה, הם Booking.com ו- Agoda. Com, שמציעים תמיד מבצעים טובים, אך גם בתי המלון המקוונים הפופולריים ביותר בליטא.

אם אתה רוצה להירגע במותרות בעת ביקור בווילנה

אתה לא יכול לעשות שום דבר רע עם אירוח יוצא דופן. יתרה מכך, אתה מזמין לינה באחד מהאכסניות הטובות ביותר בעיר כדי לפנק את עצמך באמת. בהוסטל הזול ביותר בווילנה יש הכל החל מצימר וארוחת בוקר ועד למסעדה בשירות מלא ואפילו לספא. אם אתה צריך לתכנן תוכניות של הרגע האחרון, התכנס לפחות יומיים לפני הנסיעה שלך כדי שלא תשכח את בגדי הים שלך.

מלון זה הוא ללא ספק האירוח הכי קר בווילנה, ולמרות ששמעתי אחרים מתלהבים מכמה אישיות יש למקום הזה, רק לאחרונה קיבלתי הזדמנות לראות אותו כשהייתי אורח בטיולי בווילנה.

למעשה

העיר העתיקה של וילנה היא קומפקטית למדי, ומלון מודרני זה ממוקם בלב העיר, רק כמה רחובות ממרכז העיר. המראות והאטרקציות העיקריים של וילנה נמצאים במרחק הליכה, וזה לא רחוק, אבל האזור למעשה די קומפקטי. אוטובוס ומוניות הם גם אופציה, או שאתה יכול ללכת לאחד המוזיאונים הרבים ואטרקציות תיירותיות אחרות באזור, כמו מוזיאון העתיקות והמוזיאון הלאומי.

אלטרנטיבה נוספת להגיע מווילנה לערים קטנות אחרות באזור היא להשתמש באחת מכמה חברות האוטובוסים הבינלאומיות הפועלות בליטא.

אם אתה רוצה להיות קרוב להכל

אין אזור טוב יותר להישאר בו וילנה, ואטרקציות רבות ממוקמות ממש בלב העיר, בעוד שיש הזדמנויות נהדרות להישאר מחוץ לעיר. ביקור בווילנה הוא דרך נהדרת לחוות את ההיסטוריה והתרבות של ליטא, כמו גם את התרבות וההיסטוריה שלה. אם אתם רוצים להיות קרובים יותר למרכז ההיסטורי ומעוניינים בחוויית מלונות מודרנית, מודרנית ומודרנית יותר, זהו אחד המקומות הטובים ביותר לשהות בו בוילנה.

אנו ממליצים לשהות באחד המלונות הטובים ביותר בווילנה, כמו זה, מכיוון שהוא מציע הזדמנות נהדרת לחקור את החלקים היפים של וילנה.

אם אתם מעוניינים בהיסטוריה, תשמחו לבקר במגדל גדימינאס, והנשרים צריכים לבקר במוזיאון האשליות של וילנה ובמוזיאון הק.ג.ב. את הביקור שלך בווילנה יש לשלב, אם אפשר, עם ביקור במרכז העיר, שנמצא במרחק של 19 ק"מ משם.

נקודת המוצא

היא כיכר וילנה עם הקתדרלה, שעוטרת אחד המקומות הטובים ביותר לבילוי, מגדל הפעמונים. עם הקתדרלה למטה ושערי השחר למעלה, חובה לחוות. כדי להמשיך בנושא האמנותי, תוכלו לשהות בהוסטל בווילנה, המשמש גם גלריה לאמנות. העיר העתיקה יכולה להיחשב לחלק היפה ביותר של ליטא עם שלל המוזיאונים, הגלריות, המוזיאונים והגלריות.

כאן תמצאו הרבה דברים מרגשים לעשות ווילנה

היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. לא משנה מה תחליטו, יהיה קל מאוד לשהות במלון מעולה בווילנה. היא ממוקמת דקת הליכה מהעיר העתיקה עם המראות העיקריים שלה וממוקמת באחת הערים היפות בעולם עם נוף מרהיב של בירת ליטא.

מדינת העיר אוזופיס כוללת את העיר וילנה, בירת ליטא ואחת הערים היפות בעולם. היא מפורסמת בזכות הרחוב המפוזר בכתובות גרפיטי, המציג את כל היבטי העיר הזו.

אוזופיס הוא חלק טכנית מהמרכז ההיסטורי של וילנה ונמצא ממש מזרחית לנהר וילנה. זוהי אחת משלוש נקודות בליטא וממוקמת במסקוניס, כ -30 דקות מווילנה.

מטבח ומסעדות ארגנטינאיות בלב וילנה

רק כמה דקות ממרכז העיר. מכאן תוכלו לבחור אזור ולבלות יום בלראות את כל מה שיש לווילנה להציע. תוכלו גם לבחור את המלון הטוב ביותר לשהותכם בווילנה ואז להמשיך לשלב הבא על ידי בחירת מלון טוב לשהייה מחוץ לווילנה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בליטא מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על וילנה!